O nas:
Działamy od 13 lat w zakresie doradztwa, zarządzania bezpieczeństwem pracy, nadzorów, przygotowania dokumentacji oraz szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. Działalność swoją opieramy na wieloletnim doświadczeniu oraz aktualizowanej wiedzy z zakresu regulacji prawnych.
Dlaczego opłaca się wynająć firmę zewnętrzną?
- Powierzenie zadań służby BHP specjalistom spoza zakładu pracy powoduje odciążenie pracodawcy od niezbędnych czynności administracyjnych.
- Koszt obsługi przez naszą firmę jest zdecydowanie niższy od kosztów zatrudnienia pracownika służby BHP na umowę o pracę.
- Oferujemy niezależne doradztwo i opracowujemy wspólnie za służbami pracodawcy instrukcje, regulaminy i procedury bezpieczeństwa.
- Wprowadzamy elementy zarządzania bezpieczeństwem pracy na wszystkich poziomach zarządzania firmą.
- Po otrzymaniu zlecenia i podpisaniu umowy bezpłatnie wykonujemy ocenę stanu BHP w firmie. Wnioski wraz z planem poprawy stanu BHP przedstawiamy pracodawcy.
Zapraszamy do współpracy!
Nasza Oferta:
Zakres naszych usług określamy wraz z klientami stosownie do potrzeb zakładu pracy oraz wymagań określonych prawem.
Aktualnie pracujemy ze znanymi firmami z branży :
- budowlanej
- chłodnictwa przemysłowego , wentylacji i systemów budynkowych
- motoryzacyjnej
- przetwórstwa mięsnego
- handlowej
- pośrednictwa pracy
- gastronomii
- przerobu surowców wtórnych
Posiadamy możliwości współpracy w innych dziedzinach.
Gdzie działamy:
Jako firma zewnętrzna mamy "świeże spojrzenie" na zakład i warunki BHP w nim panujące, dzięki czemu łatwiej nam wychwycić potencjalne zagrożenia do których stali pracownicy mogli już przywyknąć i często ich nie dostrzegają.
Dzięki temu też możemy mówić szczerze i bez ogródek o sytuacji bhp w zakładzie pracy, nie martwiąc się o hierarchię wewnątrz zakładową albo utratę jedynego źródła zarobku.
Jak pracujemy: