O nas:

Działamy od 13 lat w zakresie doradztwa, zarządzania bezpieczeństwem pracy, nadzorów, przygotowania dokumentacji oraz szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. Działalność swoją opieramy na wieloletnim doświadczeniu oraz aktualizowanej wiedzy z zakresu regulacji prawnych.

Dlaczego opłaca się wynająć firmę zewnętrzną?

  • Powierzenie zadań służby BHP specjalistom spoza zakładu pracy powoduje odciążenie pracodawcy od niezbędnych czynności administracyjnych.
  • Koszt obsługi przez naszą firmę jest zdecydowanie niższy od kosztów zatrudnienia pracownika służby BHP na umowę o pracę.
  • Oferujemy niezależne doradztwo i opracowujemy wspólnie za służbami pracodawcy instrukcje, regulaminy i procedury bezpieczeństwa.
  • Wprowadzamy elementy zarządzania bezpieczeństwem pracy na wszystkich poziomach zarządzania firmą.
  • Po otrzymaniu zlecenia i podpisaniu umowy bezpłatnie wykonujemy ocenę stanu BHP w firmie. Wnioski wraz z planem poprawy stanu BHP przedstawiamy pracodawcy.

Zapraszamy do współpracy!

Nasza Oferta:

Zakres naszych usług określamy wraz z klientami stosownie do potrzeb zakładu pracy oraz wymagań określonych prawem.

Aktualnie pracujemy ze znanymi firmami z branży :

  • budowlanej
  • chłodnictwa przemysłowego , wentylacji i systemów budynkowych
  • motoryzacyjnej
  • przetwórstwa mięsnego
  • handlowej
  • pośrednictwa pracy
  • gastronomii
  • przerobu surowców wtórnych

Posiadamy możliwości współpracy w innych dziedzinach.

Gdzie działamy:

Jako firma zewnętrzna mamy "świeże spojrzenie" na zakład i warunki BHP w nim panujące, dzięki czemu łatwiej nam wychwycić potencjalne zagrożenia do których stali pracownicy mogli już przywyknąć i często ich nie dostrzegają.

Dzięki temu też możemy mówić szczerze i bez ogródek o sytuacji bhp w zakładzie pracy, nie martwiąc się o hierarchię wewnątrz zakładową albo utratę jedynego źródła zarobku.

Jak pracujemy: